16+2’den selamlar. 2-3 haftatır burun şişliği ve tıkanıklığıyla yaşıyorum, boğaz kuruluğu ve arada hapşuruk krizlerim oluyor. İnternette araştırdım gebelik riniti deniyormuş sanırım bu duruma. Doktor kontrolüm haftaya o zaman ona da danışacağım ama benimle aynı şeyleri yaşayan arkadaşlar var mı merak ettim. Hava makineleri işe yarıyor mu acaba alsam mı diye düşünüyorum yada başka neler önerirsiniz