Bende 22.haftamda sancı oldu kasık ağrısı ama ben normal sandım herkes bebek büyüyodur ondan demişti rahatsızlayncq doktoruma gittim söyledim . İdrar yolumada baktılar enfeksiyonda yaparmış cnku o temizdi . Ozaman alttan baktı doktorum rahmimde az açılma olmuş. Bide ölçtü alttan ozaman 30 falan cıktı O sancıyı durdurmak için iğne ilaç verdi cnku sancı oldukca bebeği aşağı itikliyomuşum.allah korusun… iğnelerm yeni bitti ilaca devam ediyorum. 37 ye çıktı ölçtüdurdurduk şuanlık eskiye göre evet iyiyim ama fazla ayakta kalamıyorum. Yürümek iyi gelmiyo bana. Doktorda zaten ayakta fazla kalma dedi. Biraz yürüsem ağrı vuruyo mesela hemen rahatsızlanıyorum malesef.. haftaya tekrar kontrol olcak inşallah güzel haberler alırım. . Hepimiz bebişlerimize sağlıkla vakitlerinde kavuşalım. 💗🥺 Betulll1996