Aylin355 Arkadaşlar sezeryan olduktan ne kadar süre sonra bebeğimizi emziriyoruz, o süreçte bebeğe ilk mama mı veriliyor nasıl oluyor
Zykbrkty Aylin355 ben iki ay önce sezeryanla doğum yaptım sütüm geliyprdu ama benim ağrım oldupu için bi türlü doğrulup emziremedim o yüzden mama içti 4 5 saat sonra ben enmizrmeye başladım
sedaa_aa Aylin355 ameliyathaneden çıkar çıkmaz emzirdim. Sütüm çok çok azdı önce meme sonra mama takviyesi şeklinde gittik. Sütünüz olmasa dahi mutlaka önce emzirin sonra takviye yapın ki sarılık olmasın bebeğiniz