Sinem011 inşallah canım tek umudum eşim gerçekten o da kalp hastası doğmuş avsd ve kalpte 3 delik varmış yaşamaz ölür demişler ona rağmen yaşamış şimdi kendi çocuğu bile oluyor kayınvalidem anlatıyor böyle böyle oldu içini rahat tut allahın izniyle o da iyileşicek diyor benimde tek umudum işte eşim atlatmışsa benim oğlumda atlatır inşallah diyorum sizede çok geçmiş olsun takipli olduğunuz perinatoloji varmı