Arkadaşlar merhaba. 2 gündür beni çok zorlayan bir mide ağrım var. Midem şiş gibi. Yemek yesem ağrıyor, aç dursam ağrıyor. Kusma bulantı falan yok. Sizlerden de böyle bir durum yaşayan oldu mu? Hamilelikten mi yoksa midemi mi üşüttüm acaba bilemiyorum