PrensesiMira İnşallah canim güzel haberlerini bekliyoruz. Bizde pazartesi detaylı ultrasona gircez. Çok merak ediyorum. 😊
Obsesifk hande123 PrensesiMira çok iyi geçti kızlar çok güzel ilgilendi doktor daha yeni çıktım şükür bişey çıkmadı😊
Obsesifk Askmeleyi umarım zamanına daha vardır çünkü bir okadar randevu tarihide detaylı için vericek hemen detaylıya göndermiyor tabii istanbuldaysan
Obsesifk Senaakif üsküdarda panoson görünteleme merkezi hastanemle anlaşmalı olduğu için 200tl verdim normalde 340tl çok güzel ilgilendi 2 saate yakın inceledi memnun kaldım
Obsesifk Senaakif hatta sonradan sorun yaşarsan suyun azalır düşersin falan istediğin zaman gelebilirsin ücretsiz bakarım dedi
Askmeleyi Obsesifk nasil yani anlamadim .detayliya aldim ben doktor ekledi perintalojiye 20hafta olcak gitdiyim gun