Bal_1604 siz rahat olun. 8-10 bardak yavaş yavaş için. Belki ödem tutar birazcık vücudunuz ama olsun oda geçer. Bebeğiniz suyunu da düşünmeyin bebeğiniz çişiyle alakalı içtiğiniz suyla değil. O gerekli olan miktarı alır ve kendi suyunu oluşturur. Siz kendinizi düşünün. Siz iyiyseniz bebeğiniz de iyi, siz mutluysanız o da mutlu 🥰
Sevgiyle kalın 🥰🥰