Kızlar sezaryen olacağım genel anesteziyle 3 haftam kaldı ilk doğumum aşırı korkuyorum. Az önce bi fenomenin sezaryen sonrası ilk yürüyüşünü gördüm acısı tarif edilemez görünüyodu, altına herkes ölüm gibiydi cehennem gibiydi çok kötüydü nefesin kesiliyor ölmek istiyosun yazmışlar. Aşırı endişelendim. Sizce de öyle mi? İnsan hazırlanamaz ama yinede öyleyse hazırlanıyım. 🥲🥲