Merhabalar, şimdi nasıl anlatılır bilmiyorum ama 🥲
2-3 gündür bir baskı hissediyorum vajinada
sanki bir genişleme var hava alıyor gibi aşağıdan
Daha 23 haftadayım, belki de ben kuruntu yapıyorum ama 🥲
Yani hava alıyor gibi derken orda bir boşluk var genişlemiş gibi hissediyorum hele ki uzanırken.
Bebeğim de sağ olsun bu aralar çok az hareket ediyor ister istemez tedirgin oluyorum
Doktor randevuma daha 11 gün var Çarşamba günü de 4 günlük ülke dışına çıkacağım, gitmeden bi baktırsam mı aranızda aynı şeyi hisseden/yaşayan oldu mu acaba?