

Kızlar selam, bugün çatlatma iğnesinde 15. Güne girdim. Sabah kan testi verdim maalesef 0.2 çıkmış 😔 dün de evde erken gebelik testi yapmıştım burda da paylaşmıştım çok silik de olsa bi çizgi vardı görenler de öyle söyledi hatta. Demek ki gerçekten o testler çok yanıltıyor . 😔 adetime 5-6 gün var daha. Yükselme ihtimali var mıdır?