Selam bacikolarım sizlere birşey soracağım lütfen beni cevapsız bırakmayın ilk gebeliğim 🙏🏻 38+0 haftalık gebeyim dün akşam kaç dakika sürdü bir fikrim yok ama kısa sürmedi bu kesin sol tarafımda bebek toplandı birden ağrı yaptı sonra karnımın ortasına doğru yayılmaya başladı ardından kasıklarım çok ağrıyordu ve gün içinde tuvalete çıkma sıklığım arttı vajinama sanki ara sıra bıçak saplanır gibi oluyordu sırtıma ağrı geldi ama belime değil nefesim kesilecek gibi oldu ama sonra bunların hepsi geçti tabi bunlar ne demek oluyor doğumun habercisi ve yaklaştığının mı habercisi acaba 🥰