Mello29 tamam hissettiğim de öyle yapıyım. Dün de nstye girdim yine sancı çıkmadı doktor da sancı çıkmadığı sürece sorun yoktur normal diyor. Ama korkuyorum özellikle akşamları böyle daha çok oluyor enfeksiyon ve mantarım var onunla alakası olabilir mi diye düşünüyorum