Sabia Merhaba kızlar.14 haftalık hamileyim aşırı kilom var doktorum ekmeği tatlıyı kesip sebze Yemen gerekiyor dedi. Şekerin çıkarsa bebeğe zararı olur dedi ama şuanlık şekerim yok şükür. Daha önce başından geçmiş olan varmı? Sebzeyle aram iyi değil bu dönemi nasıl atlattılar ne yediler? Bebeğe zararı olur mu? Cevap verirseniz sevinirim?💙
Duygu20 Elbetteki bebege sana zarari var suyun fazla olur ani bebek ölümleri iri bebek sezeryan dogum bende 87 ile hamile kaldm az kilo almaua bak diyetisyene git ben ilk baslarda unursamadm simdi seker ilaci kullanıyorum lutfen dikkat et
Bayanminyon07 Bende çok kiloluyum 19 haftalık hamileyim kilolu hamile kaldım doktor her gttigmde tartiyo benide kilo almiycaksn diyor şeker çıkar diye şuan dengede ama bzulabilirde ileri ki haftalarda bebeğe zarar verebilir diyetisyebe git dedi ama ben kendimi dikkat etmeye çalışıyorum edebildiğim kadar tabi canımın istedignden yiyorum yine 😑😑