Yaklaşık 2 haftadır özellikle kalça ağrım oluyor belimde de oluyor ama kalçam gibi yoğun değil bacaklarıma doğru vuruyor sancı eğilip kalkarken tetikliyor… Doktorum normal dedi bacak arasına yastık koy öyle uyu dedi bu gibi durum yaşayan arkadaşlar var mı varsa siz neler yapıyorsunuz