minipanda kalitesini çok hatırlamıyorum ama sanırım benimde 4aa’ydı, benimde cok kanamam oldu hatta bir gece parça düştü regli ağrısı gibi ağrıyla kalktım ve parça düşünce üstüm başımda batınca neye uğradığımı şaşırdım emeklerim boşa gitti dedim hatta direk hastaneye gittik ve cok şükür Bi problem yoktu suan 33 te yim. Neredeyse sürekli de kanama yaşarım, doktorumun Bi sözü var her kanama kötü değil çoğu 9 ay kanayıp çatır çatır doğuruyor endişelenme sakin kal.. Alıştım sanırım sizde kendinizi o strese sokup bebeğinizi etkilemeyin 🙏🌸