Slnbhs
27+6 ikizlere gebeyim kızlar.. bugün doktora gittim sancı 30-37 arası çıktı serum verdi normalde iğne ve hap kullanıyorum rahim ağzı 45 mm çıktı taburcu oldum ama vajinadaki sızı ve Ağrı geçmedi ikizlerin bacakları da asağıdaymış erken Doğum tehdidi olamaz değil mi