Ozgeelaa Kızlar asla derin nefes alamıyorum sağ kaburga altıma kramp giriyor sanki. Arada kızın tekmelerini de orda hissediyorum. Normal bir şey biliyorum ama öneriniz var mı. Nefes darlığından uyku 0 şu anda ağrı da cabası
merve211 Ozgeelaa ah canm benimde 33+3 bu gün aynı sıkıntı bendede var ama yapacak hiç bir şey yok kaburgamin altına yastık katıp yan uzanıyorum o kadar birazcık iyi geliyor sanki