Bugün duşa giriyordum göğsüme doğru baktım o siyah yuvarlak yerin içinde oluşan bi şişlik vardı baya da büyük bi şişlik sol göğüsümde ama sağda yoktu biraz masaj şu an bir şey yok yumuşacık acaba neden olmuştur süt faln mı toplanıyor?
Bu arada göğsüm küçük ve biraz sarkık biraz 25 yaşındayım 37+5 haftalık gebeyim ama hiç göğsümde acıma büyüme tarzı bi şey hissetmiyorum normal midir? Teşekkürler şimdiden