21 haftalık ikiz hamileyim dün devlette detaylı ultasona girdim ama ikiz olduğu için bakamıycanı bakıp incelemesi 1.5 saat sürdüğünü yoğun olduğunu söyledi bebeklerin bir tanesine baktı safra kesesinin solda olması gerekirken sağda denildi moralimi bozdu amniyosentez yapılmasını önerdi ben istemedim imza attım istemiyorum diye
Sonrasında sağlık bakanlığını arayıp doktorun yogun olmasını bakmıycanı söyledim onlarda ilgilendiler ilgili yerlere iletilcegini söylediler
Bende özelden randevu aldım oraya gideceğim detaylı ultason için inşallah o doktor yanılmıştır bisey yoktur sizden dua bekliyorum .