Sanciyi doğum salonunda tek çekiyorsun yanına kimseyi almiyorlae telefonda almıyorlar.Normal doğuma ebeler giriyor.Sadece sezeryana doktor giriyor.Odalardaki boşluk durumuna göre iki kişi de olabilir tek kişi de.Yanina doğumdan sonra refakatçi tek kişi bayan alıyorlar.Gorus saati öğlen 1 ve 2 akşam 6 ve 7.Sadece bayan ziyaretçi alınıyor erkek ve çocuk yok.Canli çiçek vs de yasak