Deletedmom_1003 Kızlar doğumdan sonra parmağıma yüzük olmuyor söylemesi ayıp yüzüğüm pırlanta ama hem çok sıkıldım hemde zaten sıkıyor benim yüzüğüm bu Tercih edeceğim yüzükte 14 ayar yani aşağıdakiler Sizce 14 ayara geçmem mantıklı mı kararsız kaldım ama model olarak aşırı beğeniyorum bu yüzüğü
nilsmomy Deletedmom_1003 sizin yuzugunuzun de altın kısmı 14 ayar bütün pırlantaların öyle, diğerinin taşı pırlantaysa değişin bence
Nur1211 Deletedmom_1003 sıkıldıysan değiştir bence ayarlardan anlamıyorum ben ama alacağın model gerçekten çok güzelmiş. Hemde içinde kalmaz değiştir bence
Seyma0323 Canım yanlış anlama ama senden başka kimse pirlanta olduğunu bilmez dış görünüş olarak nerdeyse hepsi aynı o yüzden beğendiğini al☺️
Seyma0323 Kayrakusum_0 Ben o yüzden hiç pirlanta almadım mesela beyaz altında almam beyaz altın beğenirsem gümüş alıyorum ama sarı beğenirsem 22 ayar 14 ayar alırım
Seyma0323 Kayrakusum_0 Benim baget yüzüğüm mesela gümüş, alyansım 22 ayar, tektaşım 14 ayar. Ona para vereceğime 2 çeşit fazla alırım😀 tabi herkesin kendi tercihi