Tevhidehli1 Hanımlar ilk gebeliğimde sağlık ocağına yazdırıp 30₺ karşılığında alıp sonuna kadar vurundum. Özel muayeneler rapor çıkarmıyor bilirsiniz belki. Bende özelde devam ettirdim genetik testim vs acilinden oksapara ihtiyacım var kargoyu ben karşılayacağım şekilde gönderebilecek olan var mı? Corasprin iki kere kanama yaptığı için bırakmak zorunda kaldım şuan pıhtılaşmam için hiçbir şey içmiyorum
CeydaST Tevhidehli1 devlette tanıdık yok mudur rapor çıkarttırsanız? Ben SSK ya bağlı bir özel hastaneye gidiyorum orada yazdırdım. Öyle bir şey bulursanız 1 kere muayene parası verip rica edebilirsiniz diye düşünüyorum
2_evlatyolda Tevhidehli1 özelde ki doktorum bana rapor cıkardı sana Bi sayfa önereyim orda paylaş sor ordaki anne adaylarının elinde vardır https://instagram.com/umutlu_anne_adaylarii?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Elifnrcn Tevhidehli1 bende de var bugün doktora gideceğim eğer artık kullanmana gerek yok derse bende gönderirim 🌸
Tevhidehli1 CeydaST devlete gitmez miyim tabi gittim 3 kaybın olursa iğne raporu veririz dedi ki ben erken menopozum 6 yılda ancak bir kere daha hamile haberimi aldım zaten bir kaybım var. Doktor yüzüme karşı dedi 3 kayıptan sonra veririz diye şaka gibi gende Ankara Şehir hastanesi
Sec3012 Ben de özele gidiyorum ama özel rapor çıkardı Özeldeki doktorunuzla tekrar görüşün isterseniz
Tevhidehli1 Sec3012 Allah allah özel muayeneyiz rapor çıkarmıyoruz dedi Prof doktora gideyim dedim çünkü ben çok zor gebe kalıyorum
CeydaST Tevhidehli1 off ne tuhaflar ya. Ankara Keçiören medical park a gidiyorum. Ben genetik test yaptırdım pıhtılaşma çıktı o testle beraber gidip raporu yazdırdım. O test olmadan rapor çıkarılabilir mi bilmiyorum ama. Bugün kontrolüm var unutmazsam Bi sorayım doktoruma senin için
Dmrbs18 Tevhidehli1 evet özel muane rapor cıkarmıyor benim peritanolog doktoru vermişti iğneyi rapor istedim SGK anlasmaları olmadığı için vermiyorlar ben özel hastanede parayla cıkarttırdım
Sec3012 Tevhidehli1 çok özür dilerim ben özel muayeneyi özel hastane diye algılamışım haklısınız kusura bakmayın lütfen
Bsrdns 0,4 ml ise dediğiniz bende var size gönderebilirim. Daha doğrusu 0,6 var. 0.2 sini boşaltarak kullanabilirsiniz.
Tevhidehli1 Dmrbs18 evet kaç tane hastaneyi ve klinik aradım gittim paralar döktük zamanımız gitti sonuç elde edemedim devlette de 3 kaybın olması lazım deyip gönderdi. Şaka gibi. Özelde nasıl çıkardınız bende parasıyla olsun rapor çıkarsam bu kadar heder olmayacağım çünkü çok zor bulunuyor
Dmrbs18 Tevhidehli1 ben takipli olduğum kadın doğumcuma söyledim oda raporu cıkarttı 150 TL gibi bir fiyat odedim. Devletide anlamıyorum illa çoklu kayıpmı olması lazım vermeleri için saçma sapan şeyler insanları zor durumda bırakıyolar
Tevhidehli1 Dmrbs18 evet bi de ben erken menopozum yani yumurta rezervim bitmek üzere ne kaybı yüzüme karşı öyle deyince şok oldum. Ben zaten 6 yıldır uğraşıyorum
Dmrbs18 Tevhidehli1 devlette iş yok hiç ilgilenmiyorlar umursamıyolar . Diğer taraflarda çok pahalı Allah yardımcımız olsun