Arkadaşlar bir konu hakkında artık gerçekten burdakileri de bilgilendirmek için yazmak istiyorum.Kanaman geldiğinde miktarı ne olursa olsun doktora gitmen lazım, bebeği hissetmiyorsan doktora gitmen lazım,ağrın çoksa tedbiri elden bırakmamak için doktora gitmek lazım, ters giden bir şey hissediyorsan birilerinin git demesini beklemeden doktora gitmek lazım.Beta hcg yaptırdığın gün değerlerin düşükse 2 günde bir takipli kontrol etmen lazım.Gebelik boş mu kimyasal mı diye.Her beta hcgde değeri hamile çıkan normal miss gibi hamile kalmıyor.Hamilelik testinde 2.çizgi ilk çizgi kadar net olmasa da yine de belli olması lazımdır.2.çizgiyi ekranı gözüne soksan bile göremeyeceğin halde ben çizgi görüyorum demek boşa umut bağlamaktır.Test yanlış ya da gebelik düşünüyosan en doğru yanıt hastanede gidip kan testi vermektir.Ebeveyn olacaksın anne baba olacaksın dünyaya çocuk getireceksin doktora gitmekten korkmak bu kadar hastaneye gitmemek için direnmek neden?Benden 1 damla kan geldi koşarak hastaneye gittim bir baktım bebeğin kalbi durmuş?Böyle şeyler olabiliyor.Siz istiyosunuz ki etraf kan gölü olsun ben doktora öyle gideyim.Bakın 1 damla kan bile işaret oluyor.Bunları bilmemek çok mu zor