Boncukveannsi Kızlar ilk gün kaç defa ayağa kalktiniz ben 7 defa kalktım sezeryan yerim çok ağrıyor çok dolaştım diye mi acaba?
Kubbrra-87 Boncukveannsi ne kadar cok yururseniz o kadarda cabuk toparlanirsiniz sezeryanin altin kuralidir bu
Boncukveannsi gozdetrhn yani regl ağrısı gibi oluyor aslında da ben acı eşiğim çok düşük o yüzdenden de normal doğum yapmadım 😅😅
Boncukveannsi 1melek_annesii ayy ne güzel maşallah ben hastane de ölüyordum ayağa kalkmakta çok zorlandım
Bernnnaaaa Boncukveannsi ben hiç yatmadım o gece yine de ağrıdı ne kadar yürürsen o kadar çabuk düzelirsin
gozdetrhn Boncukveannsi bende sezeryan düşünüyorum korkuyorum normal doğumdan ama bu ilk yürüyüş beni strese sokuyor 🥺🥺
Kubbrra-87 Boncukveannsi malesef dikislerde agri her turlu 1 hafta kadar suruyo zatende yormadan kendini yavas adimlarla dinlene dinlene yurumek gerek kan dolasimi hizlandikca iyilesme o kadar cabuk oluyo aksi takdirde ne kadar cok yatarsa insan o kadar yataga bagli kalıp gec iyilesiyo
Boncukveannsi gozdetrhn yok canım yaa o kadar kötü değil tabi ki alışıyorsun zamanla hemde en fazla 3 gün sürer geçer gider sıkıntı etme canım
Kubbrra-87 gozdetrhn kisinin bünyesiylede alakali ilk kalkis bazisinda bas dönmesi oluyo bazisi da cok rahat kalkiyo cok minik adimlarla yuruyosun zaten yurudukce aciliyo vücut
gozdetrhn Kubbrra-87 bazı hastaneler saate göre ağrı kesici yapıyormuş onun dışında ağrıdan kıvransan da yapmıyorlarmış sizinki nasıldı
Kubbrra-87 gozdetrhn ozelde oyle bisey duymadim devleti bilmiyorum hatta damardan cantali bi alet var ağrın gelince dugmesine basiyosun hemen damardan agri kesici geliyo aninda ağrın kesiliyo