Boncukveannsi benimde öyleydi canım ama sık dişini ben güçlüyüm de kalkacam de acını düşünme inan 1 gün bu acıyı atlat sonrası yok gerçekten Çok rahat edeceksin Sadece sana tavsiyem mümkünse özellikle 40 gün kış doğumu suya değirme ayağını kendini sıcak tut çorapsız gezme banyodur lavabodur yıkama sıcak suyla duşunu al sütüne yararlı Ve inan sanki sezeryan olmamış gibi oluyorsun bunlara dikkat edersen☺️