mother2 Dun lavoboyq gittigimde pembe renkli sefaf akinti geldi ve sonra kahve renge dondu tabi doktora gttim hemen bebek ve kese iyi cok sukur proluton depot ve progestan hap verdi igneyi kullanan var mi aranizda ben ilk defa kullanicam ve luften dua edin bebisim benimle kalsin
z2944 mother2 aynısı senin haftalarında yaşadım canım aynı iğneyi ve hapı verdi doktorum benim geçti şükür, iğne biraz ağrıtıyor yapacak hemşire de muhtemelen söyler sana, içini ferah tut rabbim inşallah bebişimizi sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin
Emilyb Bendede var pembe lekelenme progestan hap kullanıyorum kırmızı olmadıgı sürece endişe yok dendi bol bol dinlen yat yorma kendini
ezgiolcan Aynısı bende de oluyor çamaşırım kirlenmiyor ama peceteye açık pembe mukuslu akıntı geliyor.Belim ve kasıklarımda ağrıyor tedirginim doktor herhangi bi ilaç vermedi çarşamba kontrol var tekrar
mother2 ezgiolcan bana verdi ama git bence pazartesi git derim onemliymis canim ilac verebilirmis cunku