Bernaderen Kızlar adet programıma kürtaj olduğum günü girdim 34 gün olmus sıkıntısını cekiyorum cuma kontrol vardı adet gözükmüyo dedi doktor ama şişkinlik sinir bas ağrısı sivilcelenme bazen gaz sancıları yasıyorum ilk hamileliğimdede bunları yasamıstım korunmasaydım süphelenirdim ne yapsam gelmesi icin acaba 😔
silacetin88 Bernaderen canım ben düşük yaptım kürtaj olmadım parça da kalmamıştı ına rağmen 42.günde adet oldum
Mrymtnbus 40 günden sonra adet görmezsen doktora gitmen gerek diye biliyorum,,parça kalabiliyo malesef
Bernaderen Hatta eğer psikolojik olarak hazır hissediyosan bebek düsünebilirsin korunmayı bırak dedi inofolik combi diye bi ilac verdi bana yarın alıcam bir aydır folikasit iciyorum verdiğide yumurtaları besliyomus canlı tutuyomus bide kan sekerini dengelediği icin kilo verdiriyomus biraz kiloda vermen gerek demisti ondan verdi sanırım 70 kiloyum boyum 170 😬
Bernaderen silacetin88 benimde bugün geldi 35. Günde bunu yazdığımda yanlıs hesaplamısım 34 gün oldu yazmısım o gün 33. Günmüs o gün