kuzumvebenn 2. trimestere girdiğin için çok normal. 2 ay mutfağıma giremedim yemek yiyemiyordum göğüslerim dediğin gibi aşırı acıyordu şu an hiçbiri yok ve bu güzel bir şey sevinmelisin. Kahverengi ya kanımsı akıntı görmediğin sürece asla korkma. Benim şimdi de bel ağrılarım başladı ama kesinlikle ilk 3 aydan iyidir :D