annelinkoo Bebiş doğdu butonusu gelmiiiiiiş. Olduk 34+0 var mı şubat sonu mart başı anneleri heyecan durumları nasıl😍 ben artık penguene bağladım 😬
Yusufvolkan annelinkoo benimde gelmiş bebis doğdu butonu az önce gördüm tam 34 haftaliğım çok şaşırdım görünce 🤣
Buseyvz7 annelinkoo Tahmini doğum 3 mart heycanla bekliyorum benimde bebiş doğdu butonu gelmiş görünce aşırı heycanlandım sabırsızlıkla ogluma kavuşmayı bekliyorum 😍
Arcin Mmervebz bende ayni 34+2 bakalim tam tarihte mi gelcekler yoksa önce mi? Benim normal dogum, ya sizin?
annelinkoo Buseyvz7 normal doğum o zaman sizin de hayırlısıyla gelsin..ben sezaryen üçü istiyorum normalde 11i 🫣
2prensesannes annelinkoo mart basi benimde 33 haftalgz sezeryan diye erkene cekti 3uncu sezeryan olcak
annelinkoo 2prensesannes benim de ikinci sezaryen 3ünde istedim yoksa şubat olsun istedi doktor inşallah problem çıkmaz benim de 38+6 ya denk düşüyo cünkü nerdeyse 39 haftalık