Merhaba kızlar yurtdışında yaşıyorum burada bilgi almak çok zor size danışmak istedim.. Şeker yükleme testi yaptırdım ilk sonuç 155lerde çıkmış sanırım sınır 140mış. Bu sonuç şeker ile ilgili sıkıntım olduğunu mu gösterir? Yoksa ikinci kez test mi isterler?