Merhaba 25+3 hamileyim bir kızım olacak inşallah 🙏🏻
Hamileliğimin başından beri şiddetli bel ağrım var ara ara iyi olsa da genelde hep sıkıntı yaşıyorum.
Bebek büyüdüğü için mi bilmiyorum ama alt karnımda kasığıma yakın şiddetli bir acıyla beraber bel ağrım aşırı fazla !!
Yani çok normal gözüyle bakanı yürüyemiyorum yatamıyorum oturamıyorum 😭
Daha önümde üç ay var daha da ağırlaşacağım sonuçta bebeğimi nasıl taşıyacağıma dair endişeniyorum 😔
Ve sadece henüz sadece 8 kilo aldım çok kilo alsam normal diyeceğim ama pek değil gibi ne yapmalıyım 😔