Kızlar 30. Haftadayım sikayetlerim burun akintisi hapsırık burun tıkanikligi var ıkı gündür doktoruma soylemem gerekiyormu ne yapmama lazım hic blmiyorm son aylarda dikkat etmeliymişiz oyle diyorlar biraz endişelendim bebege gecermi acaba diye ikaç mı kullandnz dogal yontemlerlemi gecrdnz sizler