Beyazeller Öncelikle doktora söyle tahlil yapsın çünkü sorunlu olabiliyormuş . 30 haftalarda başladı benimde ay yara yaptım resmen parmak aralarım ek üstüm ayaklarımın üstü kanattım o dönem. Tahlilde bi sorun çıkmadı jel verdi doktor rahatlatıcı iyi gelmişti şükür 5 hafta sürdü sonra geçti 🌸