Senemsu NP2002 canım acil yazmışsın da hiçbir şey yazmamışsın ki.Beta kaç haftalık kaç kese gözükmüyosa doktor kimyasal gebelik dedi mi hiçbir şey yazmayıp acil demişsin nasıl yorum yapalım
zeynepyazarer NP2002 görünmemesi gayet normal içinizi ferah tutun benim kesem 1400 lerde alttan ultrasyonla görünmüştü bebişide belkide 9. Haftalarda gördük 2 hafta geç yumurtlama dedi doktor adet tarihimi değiştirdi ona göre takip ediyoruz 🥰