emelakdogan telaş etme bende kullanıyorum dolaba bı defa koydum çok soğuk diye verirken hasta olur düşüncesiyle bı daha katmadim. Zaten üstünde yazıyor açıldıktan sonra oda sıcaklığında kalabilir. Benim ev doğalgaz peteğin açık olmadığı bı odaya bırakiyorum bende bı haftadır veriyorm bı sıkıntı olmuyor içini ferah tut