Selinoloji 35′teyim ne sağa dönebiliyorum ne sola yatamıyorum uyuyamıyorum sizler nasıl uyuyorsunuz ne yapmak gerekiyor çok zor durumdayım
Aylin355 Selinoloji 36dan bildiriyorum mide yanması ve sert bebiş tekmeleri uykumu engelliyor :( uykusuzluktan başım ağrıdı ama dalamıyorum
Kubrabyrmm Selinoloji 36+5 rahim baskısı her saniye çişim var gibi hissettiğim için uyuyamıyorum bide canım kızım sağ olsun bir yere toplanıp kalıyor doğum yakındır kafası zaten pelvik içinde şu sıralar garip bir enerjiklik var üstümde 😂
Kmelikem1 Selinoloji bende asla uyuyamıyorum ya tuvaletim geliyor, ya midem bulanıyor. 33+3 ikiz hamileyim. Ağrılarım baskıları o kadar çok ki saatler bana hiç geçmek bilmiyor 😭😭
180720 Selinoloji 36dayım öksürük, bitmeyen tuvalet ihtiyacı ve bebişin sığamadığı için tarafa toplanıp öylece durmasıyla gözümden uyku aksa da uyuyamamak 🥹
Ecemsuakpolat_ Sizler yine son haftalarda uyuyamıyorsunuz ben kızlar 24 haftaya yeni girdim ama ben de uyuyamıyorum ve buna artık anlam veremiyorum gözlerim uykusuzluktan kıp kırmızı oldu. 😢