Karnimdahayatvarr Doğumuma 2 ay kaldı ara ara sancı gelip gidiyor şiddetli değil ama kızım mesaj mı gönderiyor acaba bana. Annemler doğum belirtisi olabilir dedi ay çok heyecanlandım valla tabi bi yandan korkuyorumda. Tecrübeli anneler fikirlernizi paylaşır mısınız benimle güzel anneler😊
Tosbik Karnimdahayatvarr sancı derken nasil bir ağrıdan bahsesiyorsunuz ki? Bn 35haftalik hamileyim ama 20li haftalarimdan bu yana bel agrim var kasiklarima dogru inen mesela hiç geçmeyen.
Karnimdahayatvarr Tosbik ara ara gidip gelen sancılar, netten baktım adet sancısı gibi olunca doğum belirtisi diyo ama adet sancısı kadar şiddetli değil.
Tosbik Karnimdahayatvarr nette herşey abartiliyor zaten. Bnce endişelenmeni gerektirecek bsy yok. Bnde de oluyor hep adet sancisi gbi ılık ılık ağrılar. Dogum belirtisi olsa çoktan dogurmuştum ben ama sn endişe ettysen doktoruna sor
Karnimdahayatvarr Tosbik devlete gidiyorum ben burnu havada zaten devletteki doktorların sorduğum sorulara cevap bile vermiyolar özele giden arkadaşlarım var, bazen onlara söylüyorum kendi doktorlarına msj çekip soruyolar
MerveBeyza Benimde adet agrim gibi agrilarim oluyor en cok yuruyunce ve yorulunca suan 36+1 im şöyle bir iki hafta daha geçsin iyicene yuriyim diyorum. Ama o adet agrilari girince de korku basiyor eyvah dogum mu basladi ki diye