Selamlar herkese,
Ben yaklaşık 3-4 gündür tuvalete çıkamıyorum. Çatlamak üzereyim artık. Yapmadığım bişey kalmadı. Karnım çok sert uyuyamıyorum ağrıdan. Lüften kesin çözümlü bişey varsa paylaşır mısınız? Yada yarında yapamazsam hasateneye mi gitsem bilemiyorum ki orda da bişey yapabilirler mi? 😭😭