mahirarifmomy kocakarı bilgilendirmesi gibi olacak ama sanırım şu an için saat itibari ile modern tıp yöntemlerine başvuramayacağız o yüzden şöyle bir mantık yürütmeye çalışayım sizin için;
Enfeksiyon sebepli diş ağrısında en azından ödemi atıp ağrıyı yatıştırmak için tuzlu su ile veya karbonatlı su ile veya sirkeli su ile gargara yapmayı öneriyorlardı. Benzer bir durum; enfeksiyon, ödem, ağrı üçlüsü olduğu için boğazınızda, gargara önereceğim. Ağız bakım suyu varsa onla yapsanız şahane olur, aman yutmayın da… ya da ağrı kesici gargara varsa evde belki önceki tedavilerden kalma falan…