Pozitif doğum hikayem
Bende hep burada okurdum doğum hikayelerini çok şükür bana da yazmak nasip oldu
2 cm açılmam vardı ama hiç sancım çıkmıyordu nst de nişanım gelmişti fakat suyum gelmedi 39+5 olduk doktorum istersen suni sancıyla doğumu başlatalım dedi kabul ettim sabah 10 da suni sancı verildi ama ben yine sancı hissetmiyordum hastane koridorunda yürüdüm boş durmak istemedim sonra yürürken suyum geldi ve sancılarım artmaya başladı her sancı girdiğinde eşim ve annem belimi ovuyordu açılmam ilerlemedi sancılara rağmen pilates topuyla hareketler eşliğinde duş aldım açılmam yine 2 cm di yine yürüyüşe devam ettim doktorum gelip baktığın da birden 8 cm açıldığını söyledi ve beni direk doğumhaneye aldılar ben bu kadar hızlı beklemiyordum 2.5 saatin sonun da normal doğumla kızımı kucağıma aldım çok şükür ki biraz uzun oldu kusura bakmayın 🌸