Sehersngl Kalbiimde2can bende beğendim ama kararsız kaldım bir oğlum var adı ege onunla uyumlu olsun diye ece mi olsa dedim sonra Nisa ismini gördüm bir de nisan sonu gibi geleceği için kızım acaba o mu olsa dedim 🤗