Canım benimde öyleydi diyet yapmamı istedi doktorum diyetisyene gittim, 2 hafta önce başlamıştım. Bugün kontrole gittim biraz düşüş olmuş doğum yapana kadar diyete devam et dedi. Ben tatlı şeyleri tamamen bıraktım, karbonhidrat yok, sadece yemek yanlarında 1-2 dilim ekmek yiyorum o kadar