cannjuuu 14 ayar olduğu için çok düşer fiyatı ama tabi altın fiyatı yükseliş yapmaya devam ederse aldığı fiyata geri satabilir. Bir sorun aldığı yere öğrenmiş olursunuz.. yada hatıra olarak kalsın öyle herşeyi de kafaya takmamak lazım , almış etmiş Doğum hatırası olarak kalır 🥰 biz bu fakirlik psikolojisinden çıkamayacaz ya genlerimiz de var bu sanırım 😅 kılı kırk yarıp mutsuz olmayı bir şekilde başarıyoruz😅halbuki zenginler öylemi, marka diye hiç bir değeri olmayan ürünlere bile milyon veriyorlar umurlarında olmuyor. Biz yok şöyle yok böyle deyip canımızı sıkıyoruz .. 💆🏻♀️ benim eşimde yüzük alacak biliyorum doğumda. Acaba müdahale etsem de almasamı diyorum bazen, sonra boşver alsın hatıra kalır diyorum 😅🙈🥰