Merhabalar persembe gunu idrar testi yaptim silik bir sekilde pozitif cikti cuma kan testi verdim beta hcg 296 cikti. Fakat daha sonra sali gunu saglik ocagina kayita gittim ve beta testim 0.26 cikti ve gebelik yok kanaman yakinda baslar denildi. Uzerinden 1 hafta gecti hic iliski yasamadik kanama olmadi . Bugun asiri derece de migde bulantisi ve bas donmesi yasiyorum gogus hassasiyetimde var 2 farkli markadan test yaptim hemen koyu cizgi pozitif cikti doktor kontrol etmedi kafam cok karisti bu iste bir terslik mi var yoksa gebelik devam mi ediyor ? 0.26 olsa beta hcg idrarda cikmaz cunku daha once 0.89 ile idrarda sadece negatif boyanmisti. Bilginiz var mi yardimci olur musunuz ?