Papatya611 iri derken neye göre? Benim dr da 3 ay iri iri dedi beni sezeryana yönlendiriyodu. Dr degistirdim sağolsun bu dr bana bi baktı “bu boydaki bi kadının bebeği de böyle olur ben buna iri bebek diyemem gayet normal sağlıklı bi bebek yürüyüşü egzersizleri ihmal etme” dedi.
Yani dr dedi diye o kanun değildir kendi kendimizi iyi tanıyıp bebeğimizi takip edecez gerekirse daha düzgün dr bulacaz bence.