Busearslnn https://share.icloud.com/photos/0abMc2wDninbKjp0YeY86WobQ Kızlar merhaba adetim 2 gün gecikti test yaptım en üsteki durmuş idrarla yaptım çift çıktı sonra bol bol su içtim 2 ve 3 ü öyle yaptım ama onlarda çıkmadı acaba ilk test bozuk olma ihtimali varmı o yüzden çift çizgi çıkmış olabilirmi Yardımcı olabilirmisiniz
Sinem0135 Busearslnn hemen olduysa olabilir kuzum sabah ilk idrarşa tekrar dene en sağlıklı sonucu öyle alırsın . İnşallah güzel haberler alırsın 🤲🏻❤️