Hilalr doktorundan çokk memnun olduğunu söyleyen arkadaşım sancıyla acile gidiyor 4. Sezeryanı diye sevk etmek istemişler ve doktoru bunca zaman bağlarız, doğumuna kadar takip ediyor ama doğum sancısında başından savmış o da gelişime gitmeyi düşünüyor. Devlete geçen hafta gittim bende bilerek bi doktor buldum iyi falan dendi bülent bey adı. Güzel muayene etti, ama çocuğu göremiyorum bu benim içime dert oldu🤷🏻♀️ doktordan memnun kaldım mı kaldım ama ne ultrason ne başka şekilde bebeği gösterdi. Ki ben heyet raporu alıp işe gitmiyorum özel sayesinde devlette böyle birşey yapmıyorlar 🤷🏻♀️ dün kendi doktoruma palmiyeye gittim annemlerde o kadar para dökmeyin palmiyeye demesine rağmen annem öyle beğendi ki doktorumu, ilgisi alakası efsane ya vazgeçemem doktorumdan bu gidişle palmiye yolundan dönmeyeceğiz. Doğumum da riskli kan sulandırıcım var devlet gözümü çoook kötü korkutuyor inşallah giden memnun olan düşüncemi değiştirecek bir yorum görürüm