Kafama bir şey takıldı, bi yerlerde hemşireye verilenler arasında battaniye ve müslin örtü de var diye okumuştum.
Şimdi, malumunuz bebek doğduğunda pis oluyor, bebeği bizim verdiğimiz eşyalarla mı siliyorlar ya da başka bişeyler silseler de eşyalar kirlenebiliyor mu?
Ben hastane çıkışı olarak en beğendiğim ürünleri veririm hemşireye diyordum ama kirleniyor derseniz diğerlerinden birini veririm. Sonra odaya gelince güzel takımlarla değiştiririm diyorum.
Genel olarak ne durumda oluyor yani geldiğinde bebeğin eşyaları?