@"havvaan
@havvaana doktorum korunmamı gerektirecek haftada değilsin gayet sağlıklı hatta dedi yumurtaların oluşmaya başlamış dedi rahimin çok temiz hemen toparlamış demişti ben kürtajdan 10 gün sonra test negatif çıkmıştı garip ama benim normal zamanda hiç adet gecikmem olmazdı hep düzenlidir Şuan şöyle diyim 2,3 gün önce çok şiddetli ağrı vardı geçen haftada öyle oldu geçti Şuan da geçti test yaptım negatifti acabalarla ilerliyorum doktorum 45 gün içimde olmasa gebelik oluşmuş olabilir demişti bekliyorum 10 15 gün daha randevu 13 Şubat aldım.