Ysm0307 Mello29 benim sancım 100lere çıkıyor ben hissetmiyorum ama sabah olsun çıkmak istiyorum diyim diyorum ama ciğer geliştiricinin ikinci dozu 24 saat sonra yapiliyormus
Mello29 Ysm0307 Ay hayir gerektigi kadar kalin ben de sizin gibi cikmak icin ısrar edip durdum sonra cikinca tekrar kendim yürüyemeyecek halde hastaneye gidip yattim
Mello29 Ysm0307 2 kere kasilmadan gittim 3.de kasılmalarimdan dolayı az az nisanim gelmeye basladi rahim uzunlugum kısalmis bir de rahim de yumusama olmus onun icin 2 gün yattim simdi cok sükür kasılmalarim gecti
Ysm0307 Mello29 bende dün ve bugün yattım ama daha birakmiyorlar nidilac diye bir ilaç mi verdiler sizede
aysenurlina_00a Mello29 benimde bu sabah nişanım geldi acile gittim Nstde sancı cikmadi. Alttan muayene etti hemsire yumuşama olmuş dedi. Doğum ne zaman başlar cok korkuyorum
Mello29 aysenurlina_00a Sanciniz yoksa başlamaz merak etmeyin yani benim baslamadi kesildi de o nisan gelmesi sakin olun hic telas yapmayin
Mello29 aysenurlina_00a Tabi kacinci haftadasiniz ben bunu 33.haftada yasadim belki ilerleyen haftalarda farkli oluyordur
2022Mom2022 1prensannesiiii benim doktorda açılmam ve kısalmam aynı zamanda olursa o iğne gerekli olur şuan değil dedi en son iki hafta önce 28 e düşmüştü 34 ten Salı kontrol var bakalım ne durumda